Velkommen til min lille verden.. :D

fredag 3. februar 2012

Februar

Ja, da har ett nytt år kommet og allerede februar... som tiden flyr... ALT for lenge siden jeg har vært på bloggen også.. Nesten glemt den i førjulsstria å jula... Dataen sviktet også men fått kjøpt oss ny pc nå.. :) å det var kjekt! :)

Sitter og nyter denne fridagen mens det laver såvidt litt sne.. har endelig fått rota julepynten, som har stått på loftstua til nå, inn på mørkloftet idag... brrrr.. var kaldt der inne... så nå har jeg tent opp i peisen... er så koseligt med peiskos :) må vel begynne å tenke på middagen snart også.. men først skal jeg hente min to håpefulle i barnehagen :)

Bakt en kake til helga også idag... Ble ikke helt fornøyd med pyntinga... ble ikke sånn som det skulle... men men... så lenge smaken er der så går den nok unna her i huset :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar